Klachtenbeleid Work Coach Connect
Laatste update: 20 november 2024
- Inleiding
Bij Work Coach Connect streven we naar uitstekende service en klanttevredenheid. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Met dit klachtenbeleid leggen wij uit hoe u een klacht kunt indienen en hoe wij hiermee omgaan. - Wie kan een klacht indienen?
Iedereen die gebruikmaakt van onze diensten, zoals kandidaten, werknemers en opdrachtgevers, kan een klacht indienen. - Wat verstaan wij onder een klacht?
Een klacht is een melding van ontevredenheid over onze dienstverlening, communicatie, of gedrag van een medewerker. Voorbeelden hiervan zijn:
- Problemen bij de bemiddeling tussen kandidaat en opdrachtgever;
- Onjuiste of onvolledige informatieverstrekking;
- Onjuiste administratieve of financiële afhandeling.
- Hoe kunt u een klacht indienen?
U kunt uw klacht op de volgende manieren indienen:
- Per e-mail: info@workcoachconnect.nl
- Telefonisch: 024-8450566 of +31628346245
- Schriftelijk: Work Coach Connect, Kerkenbos 10-20B, 6546BA Nijmegen
- Via onze website: www.workcoachconnect.nl/contact
Om uw klacht goed te kunnen behandelen, verzoeken wij u de volgende informatie te vermelden:
- Uw naam en contactgegevens;
- Een duidelijke omschrijving van de klacht;
- Eventuele relevante gegevens (bijvoorbeeld data, betrokken personen, en communicatie).
- Wat gebeurt er na het indienen van uw klacht?
- Bevestiging: Wij sturen binnen 5 werkdagen een bevestiging dat wij uw klacht hebben ontvangen.
- Beoordeling: Uw klacht wordt zorgvuldig onderzocht door een klachtenfunctionaris of verantwoordelijke medewerker.
- Reactie: Binnen 14 werkdagen na ontvangst van uw klacht ontvangt u een inhoudelijke reactie. Als de beoordeling meer tijd vraagt, wordt u hierover geïnformeerd en geven wij een indicatie van de termijn.
- Oplossing: Indien uw klacht gegrond is, stellen wij een passende oplossing voor. Dit kan variëren van een persoonlijke toelichting tot een corrigerende maatregel.
- Wat als u niet tevreden bent met onze reactie?
Als u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht, kunt u:
- Een herbeoordeling aanvragen door een leidinggevende binnen Work Coach Connect;
- Contact opnemen met een onafhankelijke geschillencommissie indien van toepassing (bijvoorbeeld de ABU/NRTO, afhankelijk van onze branche).
- Vertrouwelijkheid en zorgvuldigheid
Wij behandelen uw klacht vertrouwelijk. Uw gegevens worden uitsluitend gebruikt voor de behandeling van de klacht en gedeeld met betrokken medewerkers of derden als dit noodzakelijk is voor een oplossing. - Leren van klachten
Wij gebruiken klachten om onze dienstverlening te verbeteren. Regelmatig analyseren wij ontvangen klachten om trends te signaleren en waar nodig onze processen aan te passen. - Contactinformatie
Voor vragen over dit beleid of ondersteuning bij het indienen van een klacht kunt u contact opnemen met:
- E-mail: info@workcoachconnect.nl
- Telefoon: 024-8450566 of +31628346245
- Adres: Kerkenbos 10-20B, 6546BA Nijmegen
- Overige informatie
Dit klachtenbeleid is gepubliceerd op onze website www.workcoachconnect.nl. Wij behouden ons het recht voor om dit beleid aan te passen. De meest recente versie is altijd online beschikbaar. - Geschillenregeling
Indien uw klacht leidt tot een geschil dat niet onderling kan worden opgelost, kunt u zich wenden tot een onafhankelijke instantie of mediator om verdere stappen te ondernemen.